Co jest największym problemem w klinikach i gabinetach lekarskich? Sprzęt? Nie. Wystrój? Też nie. A może lekarze? Też nie. To co?
Kontakt z pacjentem. Zaskoczony? My nie. Od wielu lat prowadzimy badania nad Standardami Obsługi Pacjenta. Nawet opracowywaliśmy z psychologami scenariusze postępowania z pacjentami w różnych sytuacjach, wdrażaliśmy je wśród personelów klinik. Wspólnie uczyliśmy się jak odpowiadać pacjentom na różne pytania, jak mówić o płatnościach.
Jak nie stracić kontaktu z pacjentami? Z pomocą przychodzi Medidesk, czyli nowatorska aplikacja dla branży medycznej. Medidesk pozwala nie tylko utrzymać kontakt ze stałymi pacjentami, ale i pozyskać tych nowych. To wszystko dzięki usprawnieniu komunikacji na linii pacjent – placówka.
Jak to działa? Aplikacja monitoruje cały ruch telefoniczny i zgłoszenia ze strony www w Twojej placówce. Pozwala na sprawną koordynację połączeń telefonicznych oraz odpowiada na potrzeby związane z analizą tego ruchu. Dzięki temu będziesz wiedział, czy pacjent dzwoni do Twojej kliniki po raz pierwszy, czy jest to Twój stały pacjent. Który pacjent tylko pyta o możliwość leczenia w klinice, a który jest tym faktycznie zainteresowany. Dzięki aplikacji Medidesk Twój zespół rejestracji będzie generował nowe wizyty z utraconych połączeń. Statystyki dostępne w czasie rzeczywistym pozwolą Ci określić obszary rozwoju Twojej kliniki.
Dlaczego akurat rejestracji? Ponieważ to serce Twojej kliniki i zarazem mózg wszelkich operacji logistycznych. To najważniejszy element Twojej placówki, dlatego to tutaj musisz zadbać o jakość i jak najbardziej usprawnić proces komunikacji. Dzięki Medidesk świetnie zorganizujesz pracę swojej rejestracji. Twojemu zespołowi nie umknie żadne nieodebrane połączenie, a każde z nich można w prosty sposób przypisać do danego specjalisty, a także w dowolnym momencie odsłuchać.
Potrzebujesz silniejszego wsparcia komunikacji? Mamy MediBota, który nie tylko pomaga w obsłużeniu ruchu telefonicznego, ale w razie potrzeby odpowie na wiadomość tekstową od pacjenta, usprawni kontakt z placówką i zautomatyzuje całą obsługę. Proste? To na co czekasz – skocz z nami do nowoczesności!
Wykorzystaj swój potencjał i rozwijaj swoją klinikę z Medidesk!
Dla kadry zarządzającej Medidesk jest nie tylko doskonałym narzędziem analitycznym, ale również wspierającym działanie placówki. Współpracując z nami zyskujesz wsparcie biznesowe, konsultacje managerskie z naszymi ekspertami, analizę jakości obsługi swoich pacjentów, szkolenia dla swojego zespołu.
Pacjenci odchodzą od twojej kliniki, lub obawiają się rozpocząć leczenia, bo za drogo?
Również i ten problem nie jest nam obcy. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, których jeszcze niezastosowano. Jak możemy pomóc? Wdrażając system Mediraty lub PayDent.
Korzyści dla Ciebie są nieograniczone.
Po pierwsze pacjent nie rezygnuje z leczenia, a co za tym idzie nie masz już dziur w kalendarzu, czy wielokrotnie przesuwanych wizyt. Ty też nie musisz ograniczać leczenia pacjenta do jednej procedury. W czasie jednej wizyty możecie wprowadzić kilka procedur i nie obawiać się o ich finansowanie.
zapewnimy ciągłość leczenia i wygodę pacjentów
Dlaczego? Pacjent nie musi płacić za leczenie od razu – może zrobić to do 30 dni bez żadnych opłat lub rozłożyć płatności na raty. Przez co ani ty, ani klinika nie tracicie już płynności finansowej, a wprowadzenie takiego instrumentu finansowego pomaga zwiększyć obroty kliniki nawet o 30 procent.
A jeśli dodatkowo, jeśli wprowadzisz do komunikacji swojej kliniki uświadomienie pacjentom, że oprócz standardowych sposobów płatności jak: karta czy gotówka, mogą rozłożyć koszty leczenia na raty – nie musisz obawiać się wstydu wynikającego z braku środków.