Algorytm Twojego sukcesu będzie gotowy za...
Sky is smile,
beautiful smile

Klinika Pięknego Uśmiechu – już w nazwie ma obietnicę tego, czego pragnie większość z nas, o ile nie wszyscy – białe równe zęby, bez przebarwień – rzecz jasna. Tylko kto sprawi, że pięknie się uśmiechniemy? Maszyna czy człowiek?

Ścisła czołówka najchętniej wybieranych ortodontów INVISALIGN w Polsce

Studium przypadku — nasze działania bronią się same!
Doktor Marzena Pucek rozpoczęła współpracę z nami w 2019 roku z pozycji ortodonty w randze Bronze . Dzięki działaniom Skymedica w ciągu jedynie 12 miesięcy dr Pucek osiągnęła Diamond — najwyższy, możliwy poziom sprzedaży.

Pozycja w pierwszej dziesiątce najchętniej wybieranych ortodontów Invis w Warszawie i Lublinie to jednocześnie ścisła czołówka specjalistówInvisalign w Polsce!

Dzięki wspólnej pracy oraz opracowaniu i wdrożeniu dedykowanej strategii Sky Invisalign, w jedynie rok udało się nam podnieść obroty kliniki o ponad 30%!

Warszawa — pozycja w pierwszej dziesiątce
Lublin — pozycja lidera, miejsce pierwsze

Kiedy fotel gra pierwsze skrzypce...

Co widzisz pierwsze, gdy ktoś pokazuje Ci klinikę stomatologiczną? Wnętrze, sprzęt – czyli pustkę. A gdyby to zmienić – pokazać lekarzy, ich rozmowy i konsylia? Po prostu ich pracę. Czy kogoś to zainteresuje?

Doktor Marzena Pucek też miała te wątpliwości. My ich nie mieliśmy. My wiedzieliśmy, że emocji nie generuje widok fotela dentystycznego. Chyba że mówimy o negatywnych skojarzeniach. To dlatego boimy się dentystów, a raczej tego sprzętu, ale paradoksalnie marzymy o pięknym uśmiechu. Jak to osiągnąć? Przekonać się, że nie taki stomatolog straszny, jak go kreują.

Pacjent to Twój przyjaciel

Czy wiesz, że jeśli zwracasz się do użytkowników social media na per „państwo”, to nikt nie słucha? Jednak gdy komunikat będzie per „ty”, to już więcej osób zareaguje i zaangażuje się w dyskusję. I tak było w przypadku Kliniki Pięknego Uśmiechu.

Jeden komunikat skierowany do Ciebie sprawił, że wszystko potem układało się w całość. Algorytm nie miał przed nami żadnych tajemnic – sam wskazywał nam rozwiązania. Mówił: użytkownicy lubią video z naszymi lekarzami – to znaczy, że lekarze pojawią się również w telewizji śniadaniowej, będą ekspertami-konsultantami programów medycznych.

Rozwiej obawy przyszŁych pacjentów

Widzieliśmy, jak pacjenci opisywali swoje wizyty u stomatologów, jak wyrażali wątpliwości przed zastosowaniem systemu Invisaglin. My odpowiadaliśmy każdemu z nich – tworzyliśmy specjalne filmy z pacjentami Ambasadorami i użytkownikami. Dlaczego? Ponieważ tysiące stron medycznego artykułu, nie są tyle warte co jedna wypowiedź zadowolonego pacjenta.

Jaki był plan?

Bogaci w wiedzę o błędach poprzedników i o własne doświadczenia zaczęliśmy działać. Najpierw lekarz. Każdy lekarz współpracował z naszą stylistką Moniką Butryn. Poznał tajniki elegancji medycznej i stylizacji. Następnie zbudowaliśmy nową stronę internetową oraz kanały mediów społecznościowych.

Komunikacja zmieniła się o 180 stopni. Już nie sprzęt a ludzie byli najważniejsi. Mogliśmy ich pracą pokazać, jakie zalety ma system Invisaglin i jak może pomóc pacjentom.

Niemożliwe,
stało się możliwe

Jak w każdej histori...

Jak w każdej historii – musi się coś wydarzyć. Coś niespodziewanego jak na przykład pandemia COVID-19. Przyznajemy, że jest to nadal trudny okres. Wszystko zamknięte, system zdrowia oparty tylko na teleporadach i… marzenia o pięknym uśmiechu.
Kiedy inni ograniczali komunikację do informacji o zamknięciu gabinetów, my działaliśmy. Każdy pacjent mógł z nami porozmawiać. Każdy otrzymał poradę, a nawet przychodził na wizyty, które odbywały się w reżimie sanitarnym. Nie zaprzestaliśmy nagrań wywiadów eksperckich, poradników. Byliśmy zawsze dostępni. Co nam to dało? Ze 180. miejsca w rankingu najchętniej wybieranych ortodontów w Warszawie i Lublinie – doktor Marzena Pucek znalazła się w pierwszej 10. A to z kolei ulokowało ją w czołówce ortodontów w kraju.

Nie wierzysz w to, co opisujemy posłuchaj Pani Doktor i poznaj Klinikę Pięknego Uśmiechu.