Każdy pacjent jest inny, każda diagnoza jest inna. Ta sama próchnica ma różne przyczyny i choć pozornie leczenie wygląda tak samo, to jednak będzie inne dla każdego pacjenta. Tak samo jest z komunikacją i budowaniem świadomości wśród ludzi. Teoretycznie narzędzia są te same. A praktycznie... Sky is the limit!
Pamiętam pierwszy staż w holenderskiej agencji – uczyli mnie budować strategie dla klientów, które miały emocje zmieniać na realny zysk. Ten czas był dla mnie jak kubeł zimnej wody — moi koledzy w polskich agencjach uczyli się kopiowania strategii, a ja tworzenia. Największym problemem ich podejścia do komunikacji i strategii była iluzja, że do nich doszło. Mnie to wkurzało! Wiesz, czego brakowało w obu podejściach? Człowieka! Nikt nie patrzył na pracowników tych firm ani odbiorców – tylko na obroty, produkty, usługi. Pierwsza lekcja – zawsze patrz najpierw na człowieka!
W centrum każdej strategii jest człowiek, ale nie ten, który tworzy, a ten, którego tworzy strategia.
Jesteśmy w Twojej klinice. Piękne wnętrza, nowoczesny sprzęt, najlepsze kompozyty. Ideał! I tak często pokazywana jest klinika – bezosobowo. Nie ma w niej ludzi. Nie ma lekarzy – są tylko maszyny, fotele, poczekania. Czy to prawdziwa klinika? Nie! Prawdziwa to ta, którą tworzą ludzie – pacjenci, lekarze. Dlatego budowanie strategii zaczynamy od poznania Ciebie i Twojego personelu. Później poznajemy wnętrza i otoczenie.
Pierwsze wrażenie robi się tylko raz. I działa to również w gabinecie, przy fotelu. Możesz powiedzieć – mam mundurek lekarski, to przecież wystarczy. Nie! Wizerunek biznesowy, w tym ten medyczny jest szczególnie wymagający i newralgiczny w budowaniu strategii. Dlaczego?
Na to pytanie odpowie Ci Monika Butryn – nasza stylistka – Każda stylizacja wymaga troski. Jednak wizerunek medyczny jest szczególny, ponieważ prezentuje się tu wyrafinowaną dyskretną elegancję. Aby to osiągnąć, niezbędna jest znajomość psychologicznych aspektów zawodu lekarza, a zwłaszcza dbałość o pragmatyzm połączony z komfortem pracy.
Czym jest wizerunek lekarza? Dyskretnym podkreśleniem prestiżu w połączeniu z nie nachalnością w naturalnych barwach.
Wygląd to jedna z pozycji strategii. Kolejną jest komunikacja z pacjentami. Pamiętasz, jak mówiłem, że profesjonalne szlify marketingowe i doświadczenie zdobywałem, pracując za granicą, dla holenderskich firm? To właśnie tam nauczono mnie, że nie ma rzeczy, których nie potrzebujemy. Są tylko potrzeby, których nie znamy. I to właśnie te potrzeby generuję u Twoich pacjentów!
W gąszczu algorytmów i analiz zawsze widzę człowieka – jego emocje i pragnienia. To właśnie emocje podejmują decyzje, to potrzeby generują usługi. To ludzie generują historie, które opowiadają w internecie. A Sky jest wszędzie tam, gdzie są ludzie, gdzie dzieje się komunikacja.
Znasz to powiedzenie, że jeśli nie ma Cię w internecie, to jakby nie było Ci ę na świecie. My znamy! Dlatego dbamy, byś nie tylko dobrze wyglądał dla świata, ale i byś istniał w sieci.
Jak Cię widzą, tak o tobie mówią.
Kitel, maseczka i… myślisz, że to cały wizerunek lekarza? Owszem spójność ubioru Twojego i personelu w Klinice to podstawa. A poza kliniką? Czy lekarska elegancja ma być skromna, dyskretna c zy bardziej szokująca i ekstrawagancka? Każdy z nas jest inny i powinien w swojej skórze czuć się dobrze. My wiemy jak to zrobić!
„Patrz w obiektyw”, „A teraz nieco w bok” i pstryk – flesz zabłysł, tak jak za chwilę zabłyśnie Twoja klinika i Ty.
Profesjonalne sesje fotograficzne to pierwszy krok do zmian i do budowania rozpoznawalności kliniki oraz Ciebie wśród pacjentów. Każde kolejne ujęcie to kolejny pozyskany pacjent. Każdy uśmiech to kolejne zaufanie otoczenia dla Ciebie i Twojego zespołu. Zanim zaczniemy mówić do Twoich pacjentów, przygotujemy Cię do tego. Skonsultujemy z Tobą każdy detal. Godziny rozmów i planowania zmienimy w owocny czas pozyskania zaufania.
Daj się poznać od profesjonalnej strony.
Czas ulotek i reklam prasowych przemija. Dziś pacjenci szukają rozwiązań w sieci. Dlatego też Twoja strona internetowa nie może być już tylko słupem ogłoszeniowym dla tego, co masz do zaoferowania. Twoją stroną internetową musimy opowiadać historię. I my opowiemy ją dla Ciebie.
Możesz nam powiedzieć, że ludzie już nie czytają. To nieprawda – czytają, ale tylko wtedy gdy coś ich zainteresuje.
Nasi specjaliści z zakresu storytellingu i webwritingu pokażą Ci, jak przy pomocy prostej historii można zbudować zaufanie i relacje z pacjentami. Emocje to drugie imię Twoich historii!
Czy samym słowem żyjemy? I tak, i nie. Nasi graficy zmieniają słowa w obrazy, a te po zakodowaniu wciągną odbiorców w Twój świat, świat zdrowia. Pozwól, że razem opowiemy twoją historię.
Pojawiają się wzmianki o Tobie na Facebooku?
Nasi specjaliści już tam są. Pomyśl, że docierasz do profili użytkowników, którzy faktycznie są zainteresowani rozpoczęciem leczenia. Widzisz, czego potrzebują i reagujesz. Niemożliwe? Nie dla specjalisty posiadającego Certyfikat Facebook Partner współpracującego z doświadczonym psychologiem sprzedaży.
Taki duet, jak nikt inny potrafi przedrzeć się w gąszczu komunikatów i dotrzeć do Twojego pacjenta. Pamiętaj algorytmy wiedzą o nas więcej niż my sami o sobie. Algorytm zapisuje każdą naszą rozmowę, każdą odwiedzaną stronę. A w dobie smartphonów i synchronizacji kont nasze preferencje są jeszcze dokładniej określone niż wcześniej.
Co robią nasi specjaliści? Budują wielokrotnie złożone kanały zakupowe, opracowują kilkanaście person zakupowych, by finalnie wskazać modelowego pacjenta. Oceniają profile i dobierają komunikację tak, byś ty zyskiwał, a nie tracił. A Twój fotel nie stał pusty.
Tych kilka zdjęć na Instagramie.
Dla jednych to tylko kanał ze zdjęciami, filmami i rolkami, a dla nas to miejsce, gdzie ludzie mają potrzeby i emocje. To miejsce, gdzie spotykają się Twoi pacjenci. Kto nie docenia Instagrama – ten nie zna wartości obrazu i dźwięku.
Również i tu nasi certyfikowani partnerzy oraz psychologowie sprzedaży profilują Twoich potencjalnych pacjentów. Badają ich komunikację, hasztagi, relacje. Tworzą mapy person oraz kolejno prowadzą je wieloetapowymi kanałami sprzedaży, by finalnie skomunikować Cię z Twoim pacjentem.
Dzięki Instagramowi Twoi lekarze nie są już anonimowi – oni pokazują się na zdjęciach, występują z poradami w filmach i relacjonują przebieg swojej pracy. Tutaj Twoja klinika nie jest tylko słowem – jest medium, które odpowiada na potrzeby.
Pozycjonowanie emocji i potrzeb? Tak tylko z Google!
Często słyszę, że Google w branży medycznej nie pomoże, bo za dużo ogranicza. Jako Partnerzy Google jesteśmy o tym na bieżąco informowani. Jednak nie załamujemy rąk i nie płaczemy. Dlaczego? Bo tak do pacjentów nie dotrzemy.
Co Google zmienia, my modyfikujemy w kampaniach. Takie podejście i działanie z wyprzedzeniem nie tylko pomoże klinice nie przepalić budżetu, ale i stale pozyskiwać pacjentów.
Pomyśl– Twoja klinika jest w dużej aglomeracji, gdzie konkurencja reklam jest wysoka. Nawet 1%, czy 2% optymalizacji kampanii w sieci wyszukiwania może zdecydować o jeszcze wyższej pozycji Twojego komunikatu. A to z kolei o szybszym dotarciu do potencjalnych pacjentów.
Mówisz: A komunikaty? Przecież one w reklamach są zawsze takie same.
My odpowiadamy:Tak, ponieważ jesteśmy dla Twojej konkurencji inspiracją.
Pamiętaj, my jesteśmy przed rynkiem, bo wiemy, gdzie będzie Twoja klinika za trzy lata.